Thursday, 27 July 2017

Kopi PLG



Kopi PLG.
Merupakan kopi yang dirumus dengan estrak tongkat ali dan ekstrak ginseng untuk meningkatkan tahap keupayaan lelaki sebenar.

Disyorkan supaya anda hanya minum apabila ingin mengadakan hubungan intim dengan isteri. Sekiranya pada sebelah malamnya anda ingin lakukan hubungan intim maka petang tu dah boleh minum.

Sekali minum, power dia tahan sehingga 3 hari.
 
KELEBIHAN
1. Meningkatkan keinginan (Afrodisiak)
2. Melancarkan peredaran darah.
3. Meningkatkan tenaga dan stamina.
4. Meningkatkan jumlah sperma.
5. Melancarkan perjalanan angin dalam badan.
6. Mengimbangi hormon.
7. Meningkatkan kesuburan.
KANDUNGAN
Kopi, krimer, gula, tongkat ali, guarana, ubi jaga dan tribulus.
Sekotak mengandungi 10 sachet.
CARA PENGAMBILAN
1. Masuk setengah sachet kopi PLG dalam cawan.
2. Kemudian masukkan air panas.
Satu sachet untuk 2 kali minum.
Satu sachet untuk 2 cawan.
Harga sekotak : rm70
Free postage






TESTIMONI






Berminat untuk dapatkan kopi PLG yang best ni, boleh whatsapp saya.
0145350265 taip KOPIPLG
ataupun sekiranya anda layari laman ini guna telefon pintar, boleh klik link ini utuk terus whatsapp saya.


Tuesday, 13 June 2017

Ketidaksuburan lelaki.




Ketidaksuburan pada lelaki.

Menurut pakar, kira-kira 60 peratus daripada kes pasangan yang mengalami masalah tidak mendapat zuriat membabitkan faktor lelaki. Sebanyak 40 peratus daripada keseluruhan masalah kesuburan berpunca daripada lelaki manakala 20 peratus lagi adalah gabungan faktor lelaki dan wanita. kebanyakan lelaki yang mengalami masalah kemandulan tidak menunjukkan apa-apa tanda.

Berikut antara punca lelaki mandul atau tidak subur :

1. Kesukaran ereksi dan ejakulasi.
Kira-kira lima peratus pasangan tidak subur berhubung rapat dengan faktor hubungan kelamin seperti gagal memperoleh atau mengekalkan ketegangan zakar, pancutan air mani pramatang, dalam jumlah yang kurang dan kerap melancap.

2. Air mani yang tidak normal.
Air mani yang terlalu tebal boleh menyukarkan sperma untuk bergerak ke trek reproduktif wanita.

3. Varikosele.
Kumpulan vena (pembuluh darah) yang mengembang dan bergumpal-gumpal (seperti vena varikos yang berbelit-belit pada kaki) di dalam skrotum (kantung zakar) disebabkan oleh darah yang tidak mengalir keluar dengan betul dari skrotum. Akibatnya,  lebihan darah bertakung di dalam skrotum. Ini memberikan kesan yang negatif terhadap pengeluaran sperma.

4. Hawa panas.
Adalah dipercayai, hawa panas yang bertindak terhadap buah zakar dan saluran mani menyebabkan pembentukan benih tertindas.

5. Kriptokidisme.
Buah zakar yang gagal menurun ke dalam kantungnya, satu atau kedua buah zakar mungkin terletak di dalam perut.

6. Penyakit semulajadi.
Penyakit-penyakit semulajadi seperti Sindrom Klinefelters di mana lelaki mempunyai buah zakar yang amat kecil dan tidak mampu mengeluarkan benih

7. Jangkitan pada zakar dan testis.
Jangkitan yang terjadi ke atas buah zakar dan saluran air mani seperti beguk, tibi, penyakit-penyakit alat kelamin seperti gonorea dan siflis yang menyekat perjalanan benih daripada buah zakar ke karung air mani.

Ubat-ubatan tertentu juga boleh menjejaskan penghasilan sperma serta fungsinya. Sesetengah ubat boleh menyebabkan disfungsi ejakulasi. Contohnya, ubat antikulat Ketoconazole, Sulfasalazine untuk merawat penyakit keradangan usus, Spironolactone (antihipertensi) dan Allopurinol, colchicine (gout).

Seseorang lelaki itu dikatakan subur apabila buah zakarnya mengeluarkan sperma sihat yang mencukupi.

Itulah serba ringkas perkongsian tentang ketidaksuburan lelaki.

Andai masalah kesuburan atau tidak puas hati dengan prestasi asset lelaki abang-abang, boleh whatsapp saya.

wasap.my/60145350265/GE

Monday, 12 June 2017

Khasiat daging kambing





Khasiat dan Manfaat Daging Kambing Untuk Kesihatan Tubuh.

1. Menurunkan berat badan
Salah satu cara turunkan berat badan adalah makan daging kambing secara rutin. Daging ini mengandungi protein tinggi dengan lemak cukup rendah.  Ini akan membantu mengawal berat badan dan mencegah obesiti atau kegemukan.
Bukan itu saja, memakan daging kambing juga boleh membantu meningkatkan metabolisme pembakaran dalam tubuh kita. Ini kerana daging ini mengandungi vitamin B yang bermanfaat untuk membantu pembakaran kalori dan lemak.

2. Menjaga kesihatan jantung
Tanggapan bahawa daging kambing meningkatkan kolesterol adalah salah. Ini kerana, sebenarnya setiap 100 gram daging kambing hanya mengandung 1gram kolesterol.
Daging kambing tidak akan membuat kadar kolesterol dalam tubuh meningkat, malahan daging merah ini membantu menjaga kesihatan jantung, mencegah arteroklerosis, penyakit jantung koroner, dan banyak lagi.

3. Mencegah anemia
Anemia atau kekurangan sel darah merah boleh terjadi kerana zat besi dalam tubuh mengalami penurunan. Kebaikan daging kambing juga adalah meningkatkan jumlah sel darah merah (hemoglobin) tersebut.
Kandungan zat besi di dalam daging kambing cukup tinggi, bahkan boleh dikatakan lebih tinggi daripada kandungan zat besi di dalam telur.

4. Mencegah penyakit strok dan ginjal.
Kebaikan daging kambing untuk mencegah strok dan penyakit buah pinggang sebenarnya sangatlah besar, tetapi ramai dalam kalangan masyarakat yang tidak mengetahuinya. Manfaat ini boleh didapati kerana daging tersebut mengandungi kalium yang tinggi, serta kandungan sodium dan natrium yang rendah. Kalium akan membantu melarutkan sodium dan natrium dalam tubuh. Di mana penimbunan natrium dan sodium ini biasanya menimbulkan strok dan penyakit batu di dalam buah pinggang.

5. Menjaga kesihatan tulang
Kebaikannya untuk tulang dan gigi sangatlah besar. Daging tersebut mengandungi senyawa kalsium yang dapat mengoptimumkan pertumbuhan tulang pada anak-anak dan mencegah osteoporosis pada orang dewasa. Selain itu setiap 100 gram daging kambing juga mengandung fosfor sebanyak 272 mg. Kandungan fosfor tersebut menurut para pakar pemakanan dapat mencukupkan 27 % keperluan harian. Antara kebaikan fosfor pula adalah menjaga kekuatan gigi dan tulang kita.

6. Meningkatkan sistem kekebalan tubuh.
Daging kambing diperkaya dengan kandungan selenium, daging kambing boleh dikatakan mengandungi antioksidan cukup tinggi. Seperti kita ketahui, kandungan antioksidan sangatlah baik untuk meningkatkan sistem kekebalan tubuh dari berbagai macam serangan penyakit.

Kelebihan berkhatan


 Related image



Kebaikkan dan kelebihan berkhatan.

Berkhatan atau bersunat adalah membuang kulit lebih yang menutup kepala zakar iaitu kulup. Dalam mazhab Syafie, lelaki dan perempuan adalah wajib berkhatan

Berkhatan boleh dilakukan seawal usia bayi 7 hari atau hari ke-40 bayi dilahirkan. Biasanya masyarakat kita mengkhatankan anak-anak bila usia anak menjelang tujuh tahun dimana mereka sudah dinasihatkan untuk menunaikan solat. Khatan menjadi wajib apabila usia menjelang akil baligh.

Berkhatan untuk perempuan pula hanyalah memotong sebahagian kulit pada bahagian atas faraj yang menutupi klitorisnya. Amalan khatan bayi perempuan mengikut cara Islam tidak mendatangkan sebarang kemudaratan.

Kebaikan berkhatan dari sudut kesihatan:
1. Mengurangkan risiko jangkitan saluran kencing.
2. Mengurangkan risiko jangkitan penyakit kelamin dikalangan lelaki.
3. Perlindungan terhadap kanser zakar.
4. Mengurangkan risiko kanser pangkal rahim pada pasangan wanita.
5. Mencegah penyakit 'balanitis' iaitu keradangan pada kepala zakar.
6. Mencegah penyakit 'balanoposthitis' iaitu keradangan pada kepala zakar dan kulit kulup.
7. Mencegah 'phimosis' iaitu kulit kulup yang ketat (buta) dimana ia tidak boleh ditarik ke belakang untuk mengeluarkan kepala zakar.
8. Mencegah 'paraphimosis' iaitu kulit kulup yang ketat dan tidak dapat dikembalikan kepada kedudukan asal. Ianya menjerut di bahagian pangkal kepala zakar dan ianya sangat sakit.

Berkhatan bukan saja diamalkan oleh penganut agama Islam malah sudah ramai yang bukan beragama Islam juga telah melakukannya.

Lagipun selalu orang tua-tua akan kata kepada kanak-kanak, kalau tak berkhatan macamana nak nikah.

Sunday, 7 May 2017

GE OIL


GE PERFOMANCE OIL.

Gabungan 3 minyak utama yang terbukti sangat mujarab untuk memulih zakar dan meningkatkan ketahanan zakar apabila melakukan hubungan intim.

Juga menambahkan saiz zakar yang di idamkan dengan mengamalkan menggunakan produk ini.

kandungan GE Oil.
- Minyak Dhab
- Minyak Lintah
- Minyak Belacak.

Kelebihan GE Oil :
1. Menguatkan Dan Memulihkan Tenaga Batin Lelaki
2. Mendatangkan Selera Seks Lelaki
3. Membesar Dan Menegangkan Zakar
4. Memperbaiki Peredaran Darah Pada Zakar
5. Menguatkan Regangan Zakar
6. Memaksimumkan Ereksi Zakar
7. Menghalang Urat Zakar Dimasuki Angin
8. Menguatkan otot zakar.
9. Merawat masalah-masalah pada zakar.

Kelebihan lain.
1. Merawat penyakit strok
2. Lumpuh
3. Sakit pinggang @ lenguh-lenguh
4. Mengembalikan kesegaran pada urat saraf dan melancarkan peredaran darah.





Cara Penggunaan.
Goncang terlebih dahulu.
Sapu dan urut pada zakar dan tempat yang berkaitan.

**Panduan urutan batin disediakan.

Harga rm80 sebotol
Free postage

Berminat nak dapatkan GE Oil, sila whatsapp saya.
Link direct whatsapp saya :
wasap.my/60145350265/GEOil








Saturday, 25 February 2017

GE Herba44




GE herba44 ini merupakan produk yang menfokuskan tenaga seorang lelaki dari dalam. Membantu meningkatkan tenaga dan keinginan syahwat. Juga bertindak menguatkan ereksi zakar.

GE Herba44 Keluaran Oar Teguh dirumus dengan bahan-bahan herba yang berkualiti. Herba-herba terpilih ini InsyaAllah mampu menyerlahkan kelelakian anda. Rasa nafsu yang membuak-buak. Semangat untuk bersama pasangan serta tenaga untuk melakukan kerja-kerja harian dapat dipertingkatkan.

Sebenarnya amalan pengambilan herba ini telah lama diamalkan oleh generasi terdahulu kerana mereka tidak mempunyai apa-apa supplement moden untuk menambah tenaga seperti yang ada hari ini.

GE Herba44 ini dihasilkan oleh 3 herba utama iaitu Ubi Jaga, Daun Semambu, dan juga Jintan Putih. Herba-herba ini telah terkenal dengan kehebatannya membantu menambahkan tenaga lelaki.

Kelebihan GE Herba 44.
✔membantu mengembalikan tenaga
✔membantu meningkatkan metabolisme badan
✔membantu masalah dalaman lelaki terutama yang sudah berkahwin.
✔memperbaiki peredaran darah
✔meningkatkan keinginan dan sensitiviti seksual lelaki.
✔menguatkan ereksi.
✔membolehkan lelaki melakukan aktiviti seks lebih kerap dan lebih lama.
✔memperbaiki kualiti darah dan menyah toksik dalam darah.
✔menguatkan sistem imun.
✔mengawal paras gula dalam darah.
✔bertindak sebagai anti oksida yang baik.
✔merehatkan otot yang kaku dan sangat baik untuk mengubati badan yang lemah, lesu dan kurang bermaya.

Bahan-bahan dalam GE herba 44.
✔ubi jaga(radix)
✔jintan putih
✔daun semambu



Setiap bahan yang terkandung dalam GE herba 44 adalah bahan organik, tanpa bahan kimia, dan sudah disahkan terbukti berkesan dan halal daripada ujian makmal yang dilakukan kementerian kesihatan malaysia (KKM).




Kuantiti kandungan sebotol GE herba 44.
✔3O biji kapsul
(tahan sehingga sebulan dengan pengambilan harian)

Cara pengambilan ge herba 44.
✔makan sehari 2 biji,
(sebiji pagi dan sebiji malam)
✔amalkan seminggu 4 hari
( mengikut kesesuaian anda).
Nak makan tiap-tiap hari pun boleh :-)

Jaminan Oar Teguh Untuk Ge Herba 44.
✔Ge herba 44 diyakini halal dan selamat oleh JAKIM, tanpa bahan yang meragukan dan telah lulus ujian makmal KKM dengan no kelulusan (MAL 20012374 TC).
Semakan boleh dibuat terus kelaman web KKM.

Semoga  produk GE Herba44 dapat memberi manfaat pada anda seperti produk pertama kami iaitu gel gambir emas yang disebut sebut sehingga kini..




Testimoni GE Herba 44






Harga sebotol : rm100
Free postage
Kalau dua botol rm190
Free postage

Sekiranya anda beli GE Herba 44 + gel gambir emas
Harga combo rm170



Untuk pertanyaan atau ingin dapatkan  GE Herba44 ini,  anda boleh whatsapp saya 0145350265

Anda boleh klik link ini untuk terus whatsapp saya
wasap.my/60145350265/GEHerba




Sunday, 19 February 2017

Doa dan amalan untuk lemah tenaga batin

Doa Dan Amalan Mencegah Mati Pucuk Atau Lemah Tenaga Batin

1. Membaca Surah Al-Fatihah :


2. Kemudian membaca potongan ayat Al-Quran Al-Karim didalam Surah Al-Anbiyaa’ ayat 30:


3. Langkah yang seterusnya menadah tangan sepertimana untuk berdoa’ kepada Allah Ta’ala, lalu membaca kalimah ini:



4. Kemudian tepukkan kedua belah tangan ke belakang tulang sulbi menurun kebawah dalam keadaan duduk separuh atau berdiri tegak.

lebih afdhal amalkan amalan ini selepas solat subuh dan sentiasalah beristiqamah, semoga dengan amalan ini dapat menghindari dari penyakit-penyakit batin insyaAllah, dan apa yang dihajati akan diperkenankan oleh Allah Ta’ala, kerana ayat-ayat Allah ini adalah penawar, sesungguhnya sebaik-baik penawar kepada penyakit ialah ayat-ayat suci Al Quran. Sudah tentu juga, sebaik-baik penyembuh ialah Allah SWT.

Di dalam kitab Al-’Ilaj Bir-Ruqaa Min Al-Kitab Was-Sunnah, karangan said Ali Bin Wahf, menyatakan ijmak ulamak membenarkan menggunakan ayat-ayat Al-Quran untuk perubatan dan sebagainya, akan tetapi perlulah diyakini bahawa ayat-ayat Al-Quran yang digunakan tersebut tidak memberikan sebarang kesan zatnya sendiri. Bahkan Allah jualah yang memberi kesan ke atas sesuatu. Ayat yang di baca itu merupakan sebab dari sekian banyak sebab-sebab yang ditetapkan oleh Alah SWT.

Oleh: Ustaz Abu Nafis




Sebagai tambahan..
Sebelum tidur,  urut bahagian antara lubang dubur dan kantung testis.
Caranya :
Gunakan perut jari 4 jari selain ibu jari..
Urut sehala dari bawah ke kantung testis
Sekiranya kesat,  boleh sapu minyak zaitun kat jari. Urut sehala sebanyak 7 kali atau 21 kali atau lebih.

Sekiranya pagi-pagi nak bangun tidur tu,  anu anda juga bangun... Itu petanda yang bagus